Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου, 2024
spot_img
spot_img

Top 5 ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Η Google αντιμέτωπη με αγωγή 13,6 δισ. λιρών

Η Google, ο παγκόσμιος γίγαντας των διαδικτυακών αναζητήσεων, έρχεται αντιμέτωπη με μια αγωγή αξίας 13,6 δισ. λιρών, κατηγορούμενη για κατάχρηση της εξουσίας της στην αγορά διαδικτυακής διαφήμισης.

Η υπόθεση, που έχει προωθηθεί από την ομάδα Ad Tech Collective Action LLP, υποστηρίζει ότι η Google έχει ενεργήσει με τρόπο αντι-ανταγωνιστικό, προκαλώντας οικονομικές απώλειες στους διαδικτυακούς εκδότες του Ηνωμένου Βασιλείου.

Google

Η Google αντιμέτωπη με αγωγή 13,6 δισ. λιρών

Η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet, χαρακτήρισε την αγωγή ως “ασαφή” στην προσπάθειά της να απορρίψει τη νομική ενέργεια. Ωστόσο, το Δικαστήριο Προσφυγών Ανταγωνισμού στο Λονδίνο αποφάσισε ότι η υπόθεση μπορεί να προχωρήσει σε δίκη. “Αυτή είναι μια απόφαση μεγάλης σημασίας για τα θύματα της αντι-ανταγωνιστικής συμπεριφοράς της Google στην αγορά διαφήμισης,” δήλωσε ο πρώην διευθυντής της Ofcom, Claudio Pollack, τώρα συνεργάτης στην Ad Tech Collective Action. “Η Google θα πρέπει τώρα να απαντήσει για τις πρακτικές της σε μια πλήρη δίκη.”

Από την πλευρά του, ο νομικός διευθυντής της Google, Oliver Bethell, χαρακτήρισε την αγωγή ως “εικαστική και ευκαιριακή.” “Θα την αντιπαρατεθούμε έντονα και με βάση τα γεγονότα,” πρόσθεσε σε δήλωσή του.

Η υπόθεση αφορά την τεχνολογία διαφήμισης, γνωστή ως adtech, που καθορίζει ποιες διαδικτυακές διαφημίσεις βλέπουν οι άνθρωποι και πόσο κοστίζουν στους εκδότες. Η φιλοξενία τέτοιων διαφημίσεων αποτελεί τεράστια πηγή εσόδων για πολλές ιστοσελίδες. Η Ad Tech Collective Action υποστηρίζει ότι η δαπάνη για τη διαδικτυακή διαφήμιση έφτασε τα 490 δισ. δολάρια το 2021.

Το κεντρικό σημείο της αγωγής είναι η κατηγορία ότι η Google καταχράται την κυριαρχία της, μειώνοντας τα έσοδα των ιστοσελίδων. Η Ad Tech Collective Action υποστηρίζει ότι η Google έχει εμπλακεί σε “αυτοπροτίμηση”, προωθώντας τα δικά της προϊόντα και υπηρεσίες πιο προνομιακά από αυτά των ανταγωνιστών της. Αυτό, σύμφωνα με την αγωγή, σημαίνει ότι οι εκδότες καταλήγουν να λαμβάνουν λιγότερα χρήματα για τις διαφημίσεις που φιλοξενούν και να πληρώνουν “πολύ υψηλά” τέλη στη Google.

“Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τους νομικούς και οικονομικούς συμβούλους μας για να αποδώσουμε αποζημίωση για τα χρόνια κατά τα οποία οι σχετικές αγορές δεν παρείχαν ανταγωνιστικό αποτέλεσμα για την αγορά εκδόσεων του Ηνωμένου Βασιλείου,” δήλωσε ο κ. Pollack.

Ωστόσο, θα χρειαστεί πολύς χρόνος μέχρι να επιλυθεί η υπόθεση – έχουν ήδη περάσει δεκαοκτώ μήνες για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο και δεν έχει οριστεί ακόμη ημερομηνία δικαστηρίου.

Η υπόθεση είναι γνωστή ως opt-out, που σημαίνει ότι όλοι οι σχετικοί εκδότες του Ηνωμένου Βασιλείου περιλαμβάνονται εκτός αν δηλώσουν το αντίθετο. Χρηματοδοτείται από έναν άγνωστο τρίτο και οι εκδότες του Ηνωμένου Βασιλείου που αποτελούν μέρος της αγωγής δεν θα πληρώσουν κόστη για να συμμετάσχουν.

Αυτή η εξέλιξη έρχεται ενώ η Google αντιμετωπίζει ελέγχους από ρυθμιστικές αρχές στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ σχετικά με την adtech επιχείρησή της, ενώ η εταιρεία έχει ήδη αντιμετωπίσει πρόστιμα δισεκατομμυρίων λιρών από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για αυτό που χαρακτήρισε ως αντι-ανταγωνιστική συμπεριφορά.

Πηγή tvfreaks

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

spot_img

Δημοφιλή