Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
spot_img
spot_img

Top 5 ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Θεσπρωτία: Ταλαιπωρία για τους κατοίκους από το κλείσιμο των ΕΛΤΑ στο Μαργαρίτι – Η ανακοίνωση του Οργανισμού

spot_img

ταχυδρομος

Αναστάτωση επικρατεί στην τοπική κοινωνία του Μαργαριτίου, καθώς οι 2.500 κάτοικοι της δημοτικής ενότητας μένουν χωρίς ταχυδρομική εξυπηρέτηση από την ερχόμενη Δευτέρα. Με απόφαση της Διοίκησης των ΕΛΤΑ, το ταχυδρομικό γραφείο, που λειτουργούσε στο Μαργαρίτι κλείνει οριστικά την Παρασκευή 20/10/2023 και ο μοναδικός υπάλληλος που υπηρετούσε, αλλά και ο εξοπλισμός και τα υλικά του ταχυδρομικού γραφείου μεταφέρονται στην Παραμυθιά.

Έτσι οι κάτοικοι, όπως λένε, θα αναγκάζονται τόσο για τις ταχυδρομικές τους ανάγκες, όσο και για τις τραπεζικές -το γραφείο εξυπηρετούσε και τους πελάτες του πρώην Ταχυδρομικού Ταμιευτήριου- να διανύουν 60 χ.λ.μ. (προς και από την Ηγουμενίτσα) για να εξυπηρετηθούν, αφού στην ευρύτερη περιοχή δεν υπάρχει ούτε καν ΑΤΜ οποιασδήποτε τράπεζας.

Η αποψίλωση των ταχυδρομικών υπηρεσιών στη Θεσπρωτία ξεκίνησε εδώ και τρία περίπου χρόνια, επισημαίνουν οι κάτοικοι, με υπαλλήλους να οδηγούνται σε εθελουσία έξοδο, τα παραρτήματα Φιλιατών και Παραμυθιάς να μένουν τελικά, χωρίς υπάλληλο και δυσπρόσιτα χωριά να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν.

Σήμερα σε ολόκληρη τη Θεσπρωτία και για 40.000 περίπου κατοίκους υπηρετούν 11 ταχυδρομικοί υπάλληλοι, εκ των οποίων μόνο 4 διανομείς.

Η ίδια η πόλη της Ηγουμενίτσας, η πρωτεύουσα του Νομού, με 15.000 κατοίκους εξυπηρετείται με μόνον έναν διανομέα με αποτέλεσμα η αλληλογραφία στην πόλη να διανέμεται μόλις μια φορά την εβδομάδα, ενώ οι άλλοι τρεις διανομείς εξυπηρετούν όλο τον υπόλοιπο Νομό.

Χαρακτηριστικό είναι, ότι το Πάσχα του 2022, την διανομή της αλληλογραφίας στους Φιλιάτες έκαναν εθελοντές συνταξιούχοι ταχυδρόμοι, καθώς το Ταχυδρομείο των Φιλιατών είχε μείνει για περισσότερο από ένα μήνα, χωρίς στελέχωση με τους λογαριασμούς να λήγουν και τους συνταξιούχους να μη λαμβάνουν τις συντάξεις τους.

Το σχέδιο αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ

Η διοίκηση των ΕΛΤΑ εκπόνησε πρόσφατα «σχέδιο αναδιοργάνωσης και ολιστικής επαναπροσέγγισης της εξυπηρέτησης των πελατών», βάσει του οποίου πραγματοποιεί αλλαγές στο δίκτυο και τον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών του Οργανισμού.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «στόχος των ιστορικών ΕΛΤΑ είναι να αναδειχθούν σε μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, που ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα της αγοράς και, κυρίως, στις απαιτήσεις των πελατών σε όλη την Ελλάδα για καλύτερες, ταχύτερες και αξιόπιστες υπηρεσίες και λύσεις. Η μεγάλη ιστορία και εμπειρία 195 χρόνων και το πανελλαδικό δίκτυο των ΕΛΤΑ αποτελούν την ισχυρή βάση για τη νέα περίοδο των Ελληνικών Ταχυδρομείων και την εγγύηση για την επόμενη μέρα των ταχυδρομικών υπηρεσιών».

Το σχέδιο αναδιοργάνωσης θα υλοπποιηθεί σταδιακά σε βάθος 18 μηνών και περιλαμβάνει:

  • Μια νέα εποχή εξυπηρέτησης πελατών με βάση διεθνή πρότυπα
  • Ένα νέο οικοσύστημα διανομής με ενοποιημένο, πλήρως εκσυγχρονισμένο και λειτουργικό δίκτυο, που περιλαμβάνει υποκαταστήματα σε όλη την επικράτεια, ενώ διατηρεί τα κόστη σε ανταγωνιστικά επίπεδα για την αγορά
  • Αναβάθμιση της λειτουργίας των υποκαταστημάτων σε κομβικές περιοχές με διεύρυνση ωραρίου με περισσότερο προσωπικό
  • Ενίσχυση της θέσης των ΕΛΤΑ στην αγορά των ταχυμεταφορών με τη διεύρυνση των συνεργειών με τα ΕΛΤΑ Courier
  • Νέο επιχειρησιακό μοντέλο που ενισχύει έμπρακτα τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις
  • Ψηφιακό μετασχηματισμό και υποδομές που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση στα κέντρα διαλογής
  • Ανασχεδιασμό των δρομολογίων και ανανέωση του στόλου με οχήματα προηγμένης και πιο «πράσινης» τεχνολογίας που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος
  • Νέο υβριδικό μοντέλο παρουσίας που δεν στηρίζεται μόνο στο φυσικό δίκτυο των υποκαταστημάτων.

«Το σχέδιο αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ, δημιουργεί την πεποίθηση στους ανθρώπους τους, που συμβάλλουν ενεργά στην υλοποίησή του, πως τα ΕΛΤΑ διατηρούν τον κομβικό τους ρόλο στην ελληνική κοινωνία και οικονομία, αλλά και την ασφάλεια στους πελάτες της εταιρείας να συνεχίσουν να την εμπιστεύονται», αναφέρεται στην ανακοίνωση των ΕΛΤΑ. 

Ρεπορτάζ: Βάσω Γκόρου

www.ertnews.gr

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δημοφιλή